Tuesday, March 10, 2009



Kevad!

Lõpuks ometi on jää ära sulanud ja ma saan ilusti mere kohal lennata. Minu sugulased peaks ka juba varsti tagasi jõudma lõunamaalt.Ka mina olin lõunamaal, aga soovisin juba varem tagasi tulla, sest kodus on ikka kõige parem.Siin mere kohal on nii lõbus lennata.Siit näeb kogu ümbruskonda mis on muidugi väga kena.Meri kohiseb vaikselt, teised linnud laulavad ja mõned lapsed koos oma perega mängivad seal all. Kevad on tore aeg.Lumi on just ära sulanud ja muru on ilus roheline.Enamus linnud tulevad lõunamaalt tagasi. Ma loodan, et ka minu sugulased tulevadki sealt tagasi. Näe seal nad tulevadki!Lõppuks omet jõudsitki nad tagasi.Ma olen nii õnnelik, lõppuks nad tulidki kuid nad ei olnud ültse nii rõõmsad, kui mina.

Lugu oli järgmine. Minu üks sugulane kes tuli koos minu ema ja isa oli poole tee peal hukka saanud. Nimelt tal oli jõud otsa saanud ja ta oli lihtsalt alla kukkunud ja kahjuks surma saanud.Minu ema ja isa ütlesid, et nad ei saanud kahjuks midagi teha, sest nad ei saanud peatuda vaid pidid kodupoole edasi lendama.Neil oli väga kahju, kuid ma saan aru, et see polnud nende süü. Kahjuks pean selle ja kõik järgmised aastad ilma temata kevade mööda saatma.

No comments: